Osobný odber
Osobný odber je možné uskutočniť v našej prevádzke, ktorej adresa je uvedená v sekcii Kontakty.
Pri osobnom odbere môžete tovar zaplatiť v hotovosti,alebo platbou na účet.
Platba bankou vopred – tovar vopred zaplatíte a potom si ho osobne vyzdvihnete. Pri preberaní tovaru je potrebné preukázať svoju totožnosť platným dokladom s fotografiou.
Pri osobných odberoch nie je účtované prepravné.
Doprava kuriérom
Garantované doručenie na dodaciu adresu je do 48 hodín od vyexpedovania tovaru zo skladu Satris s.r.o. ,
Doručenie v pracovných dňoch (8-16 hod).
Tovar Vám bude doručený za prvé zamykateľné dvere na dodaciu adresu.
Tovar môžete platiť bankovým prevodom vopred.
Doprava je hradená zákazníkom.
Reklamácie tovaru - Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu preberte tovar od prepravcu a potvrdte mu doručenie zásielky, avšak okamžite po prebraní prezrite tovar a v prípade poškodenia tovaru túto skutočnosť oznámte na číslo 0944 094 290 prípadne na e-mail ebarf@ebarf.sk! V prípade poškodenia tovaru, ktoré bolo zjavné pri preberaní je nutné uviesť výhradu do prepravného listu. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po podpise dodacieho listu, ktoré nebudú nahlásené do 24 hodín, nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!
Doprava pre veľké zásielky
Špedičná doprava
Doručenie na dodaciu adresu je do 48 hodín po odoslaní tovaru. O odoslaní tovaru budete informovaný e-mailom a SMS. Rozvozový vodič v rozpätí 1-2 hodín pred plánovaným doručením zásielky vás skontaktuje telefonicky a oznámi predpokladaný čas príchodu. Svoju zásielku môžete sledovať v zákazníckej sekcii, kde nájde číslo zásielky a môžete sledovať priebeh doručovania. Doručenie v pracovných dňoch (8-16 hod). Tovar rozváža iba jeden vodič, preto pre prípadnú pomoc (napr. pri sťahovaní po schodoch) pri ťažších zásielkach je potrebné, aby ste si zaistili pomocníka, ktorý vám s výnosom pomôže.
Tovar vám bude doručený pred bránu (vchod) vášho obytného domu na dodaciu adresu.
Doprava je hradená zákazníkom. Tovar môžete platiť bankovým prevodom vopred alebo dobierkou.
Reklamácie tovaru.
Zákazník je povinný prevziať zásielku až po dôkladnej kontrole obalu a tovaru pod obalovým materiálom iba ak nie je nijako poškodená. V prípade poškodenia tovaru je zákazník povinný uviesť výhradu k zásielke a to stručným a presným popisom poškodenia do dodacieho listu prepravcu alebo s vodičom spísať škodový zápis! Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po podpise dodacieho listu, v ktorom nebola uvedená výhrada k povahe poškodenia tovaru, nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.
Cenník dopravy
Vzhľadom na charakter tovaru je cena dopravy je stanovená a upresnená predajcom po objednávke. Cena dopravy vám bude oznámená emailom, alebo telefonicky.